Ваш кошик
- No products in the cart.
Всього:
₴0.00
ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар або повернення сплаченої за товар грошової суми.
Вимоги покупця пред’являються в письмовому вигляді за адресою: office.windplast@gmail.com
При пред’явленні покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший строк.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п’ять кілограмів продавцю, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника.
Якщо товар вже встановлений, то сторони узгоджують строки, протягом яких на обєкт, де були встановлені світопрозорі конструкції повинен виїхати представник продавця. Даний строк становить до 14 днів, інший строк може бути погоджений сторонами.
Під час виїзду представник продавця складає акт, в якому зазаначає всі виявлені недоліки або відстуність таких. Акт підписується обома сторонами у 2 примірниках, по одному для кожної із сторін. Покупець має право підписати акт з зауваженнями.
На підставі письмових вимог та підписанного сотронами акту, продавець приймає рішення щодо усунення недоліків, заміни чи повернення/часткового повернення (зменшення вартості) коштів (в залежності від обставин ситуації).
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із покупцем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Вимоги покупця розглядаються після пред’явлення покупцем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. А саме:
ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. N 172, яким передбачений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником). Таким чином, світопрозорі конструкції належної якості, виготовлені на замовлення за розмірами покупця, не підлягають обміну та поверненню.
Світопрозорі конструкції стандартних розмірів, що запропоновані на сайті, покупець має право обміняти протягом чотирнадцяти днів.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, захисна плівка, ярлики, а також розрахунковий документ.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із покупецем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Повернення коштів проводиться у той же формі, що і оплата. У разі безготівкових розрахунків, строк повернення коштів може збільшуватися за рахунок днів на проведення банківських транзакцій відповідно до вимог чинного законодавства.